onsdag 5 november 2008

Välmåendets pris

Jag mår egentligen oförskämt bra. Baksidan av det verkar vara att eventuella djupare tankar uteblir. Det är väl ganska klassiskt antar jag.

Samtidigt har jag en energi i mig som gör att det känns som jag ska explodera. Det känns som jag skulle kunna springa en hel dag, hugga trettio kubikmeter ved, simma över Öresund, eller jag vet inte vad.

Känner mig rätt stilig just nu också. Kanske är det så jäkligt att jag inte blir snyggare än jag är just nu. Det är en angenäm känsla som renderar i en massa egobilder i Photo Booth. Håll till godo med en närbild i sepia. Notera skärmblänket i ögat.

Over and out.

1 kommentar:

Ylva sa...

*ler* Nu är jag här och snokar. Gillar din blogg. Mycket.

"Jag mår egentligen oförskämt bra. Baksidan av det verkar vara att eventuella djupare tankar uteblir."

Så sant. För mig är det ofta så att jag intd kan skriva när jag är "lycklig".

Allt gott.